YOur pain mY gain <3

FYSISK AKTIVITET PÅ MIN BLOGG IGEN =) Horray ^^,

Denna fredag har väll gått som hissen på mitticity (uppochner alltså)
Vaknar trött som något man kan hitta under ens säng som legat där under i år och dar.
Men lyckas ändå rulla ur min synnerligen för lilla 90 säng. Slänger på en kopp kaffe och njuter av det fina och varma skenet av en rödmålad ljusstake (Lskar julen <3 )
Cigg efter cigg vidrör mina torra morgon läppar och jag känner att tiden är inne att ta sig en kopp av det ångande och färska kaffet <3. Hör även ett omänskligt stönade följt av ett öronbedövande duns, tog yttligare en klunk av mitt sockerbombade kaffe och fick tanken av den kombinationen av stönade och dunsar måste ha varit efterlämmnat av
min bror ( alla vet redan vem Adam är så jag slipper säga att det var Adam, som jag nyss gjorde) Sakta men inte så säkert hasar han ner för trappen med en ovanligt hållning som enbart förkommer hos vissa djur i regnskogen


Nej jag och Adam gör oss i ordning, fastnade likt post-it lappar, på spegeln i 10 min (fåfänga w3 know)
Ut i den bittra kylan som med regn går likt, ler och långhalm. Bussen lika medelfull som vanligt men aldrig ser man samma ansikten utan nya nunor poppar upp på dom dammiga och äldremålade sätena.
Men likt ett tröggående forden fortsätter jag mig ner mot bussens mörkaste och kyligaste vrå och faller i djup sömn
Samma paranoia uppkommer denna morgon som alla andra, att man tror att bussen 700 ska åka och lämna en i det kalla, gråa och en aning okända karlstad (deje-bo)
Men det hände inte idag, Åker vidare till skolan, samma visa där som i 601;an djup och koncentrerad sömn ropar på en som en mistlur i dimman.


Man glider igenom skolan hyffsat säkert med lektioner bestående av matte, svenska, Närings lära och den halv taskiga engelskan, Men skillanden idag på engelskan jämfört med alla andra veckoslut var att jag fick vara vikarie idag (woow duuude -.-'') undervisa min egna klass i billig och simpel engelska, Stor Euloge till Andreas Stöllman
som klarade läxförhöret förvånadsvärt mycket bättre än på yngre dagar <3

Tjat om hur dåligt det är att dricka Energi dryck uppkom likt varenda jävla fredag även idag, Maja FÖRBJÖD MIG ( med stort FÖRBJÖD) och övriga class mates att dricka den koffein pumpade drycken ._.'', lite dålig stil av henne och låta mig våndas i en hel timme med att bara låta mig TITTA på den svarta flaskan med innehåll som nästan är mer värt till mig än guld T__T

Nej men nu sitter man här och väntar på sällskap av ens helt alldeles egna flickvän (OWNAGE) Men hon kommer inte än förns 7 eller nått :|
Men det är lungt jag kan vänta ;)
hoppas ni lyckats läsa detta långa men mödosamma blogg inlägg

även ett stort tack till tobbe som faktiskt läste denna hela ( inte så stora) blogg ;D U RULE DUDE <333



Denna bild får duga tills vidare (ska köpa ny kammera snart)


Kommentarer
Postat av: anna

kuligt inlägg. höhöhöh. men jag gillar dig. bah såru vet.

2009-12-05 @ 19:39:30
URL: http://annaasker.blogg.se/
Postat av: sara

hihi, jag läser din blooogg :D

& Vi får ta ett party snart u know? :)

voore kul!

2009-12-07 @ 18:59:25
URL: http://_920428.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0