vi äro alla fötjusade i juletid, eller hur?

Uh vad jag bara skulle vilja utsöndra ett läte som bara djur, bosatta i källor som luktar fukt och flottig gammla herre.
Är ju så grymt dålig på att uppdatera, lägga ut bilder, göra om grejer och sånt där som hör till julefrid och dyslexi

*brb rök* (18 dec - 09:16)
*Tillbaka* 18 dec - 09:20 (var även tvungen att byta propp ^^)

min dag idag har fyllts av kaffe, tobak och Musik av B.o.k
riktigt skön musik i kalla och bittra vinter dagar <3 specielt låten '' vi kommer aldrig att dö


Nej men nu får jag (som jag alltid säger) vara lite mer aktiv i detta ämne som vi kallar bloggning, bloggskapning, internät sjöjournal making eller vad ni nu vill kalla det. Men känns ändå inte riktigt som att detta inte kommer funka om jag inte har någon sorts av fotolåda att ta stillbilder med, som jag senare publicerar på denna mediokert seriösa blogg, men jaja julen är ju snart här så då kommer väll den whisky doftande, korrpulenta mannen i röd kostym  men en sådan hoppas jag :)

nej nu ska jag faktiskt ner och städa, slipa yxan och kombinera dom två tre bästa sensationena här i världen, Kaffe, tobkasstavar och lite morgonrock made by in flames

Schäslong och feliz navidad på er alla inpyrda radiobilar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0