speciella skosnören









Ack och ve för en tisdag som denna. Aldrig mer!!!

Åker lungt och försiktigt till stan och skapar mig en eargasm med mp3 i fullbott, Men efter ett tag av en repeatad låt så lyckas jag sommna och vaknar inte förens jag är vid drottninggatan där jag med vemod kliver av det varma och trygga bussen och slänger mig ut i dem okända städernas stad- KARLSTAD

'' ååh gött! åtta minuter kvar innan 700;an kommer'' sa jag lite tyst för mig själv, och med raska steg börja jag gå mot buss stationen.
Men när jag kommer vid änden av McDonalds så hajjar jag till av en kännsla i vaden, en känsla som om någon kort muterade varelse ville ha min uppmärksamhet, så jag snegla bakåt lite medans mp3N^ byter låt till ''Mammas gata'' och till min förvåning ( eller ja? vad man ska säga?) så var det varken nån kort eller muterad person ´bakom mej, bara nån slumpmässigt utslängd fönster puttsare med ett leende som var välldigt lätt att missförstå

Så jag fortsätter min lilla resa till den fulla buss stationen.
Och jag når mitt mål med ungefär 4 minuter tillgodo, Och då kommer denna Inbakade reflex som lyder såhär:

*leta efter 700;an
*får syn på den
*kisar lite mot dem gul-gröna symbolerna för att vara säker ^_^
*för höger handen ner i bakfickan för att fiska upp plånboken
*. . . . . .
*. . . . . .
*. . JAG KOM INTE LÄNGRE ÄN NER I BAKFICKAN >_<
Jo det hade hänt. PLÅNBOKEN ORKADE INTE MED MIG MER OCH STARTADE ETT ÄVENTYR UT UR MIN FICKA !!!
så jag tillbringade 2 timmar med att leta efter en brunfärgade plånbok med något värdelöst mönster på.
Men förgäves fann jag inte min kardborr utrustade börs :(
Så jag fick komma på något annat för at fösöka ta mig hem med både kläder och och humöret intakt. (FAILURE)


Nej så jag lata lite i stan, Träffa Mivv meister <3 som jag inte sett sen arvika typ xD (hon är ''speciel'' för hon använder kardborrband på sina skor xD OMFG)
Även krikke ( vet inte hur du vill ha ditt namn stavat) sprang man in i idag ;D

Men jag kom hem tillslut iallafal ;D
Och här hemma har man inte gjort så mycket mer än att lyssnar på nya Billy Talent albumet, Druckit o'boy i litervis xD och slipat kunskaperna om Photoshop (ganska enkelt nu, om jag gör rätt iofs)


Nej nu ska jag fan byta byxor och sätta tandborsten i halsen
Ba-bye





Kommentarer
Postat av: anna

bulimi twice the taste less the carbs!



närå. bulimibarn.



du har inte bulimi ja vet det.



love you min darling!<3

2009-12-08 @ 19:22:35
Postat av: Anonym

"kardborr utrustade börs" HAHAHAHA! xD

2009-12-16 @ 19:34:05
URL: http://enbartronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0