mellan fyra brandgula väggar

OMG!!!*

Nyss städat och haft mig, lyssnar på en rolig cover på värmlandsvisan av In flames ^_^ ganska kul tkr jag, med tanke på att dom (dom flesta i allafall) i bandet kommer från göteborg ;D

jaja nu till något viktigare. . . ..  eeh? typ vad?
kanske om stor diabetes jag kommer få av mitt socker haglande kaffe :| hör nästan hur tänderna skriker ''NEEEEEEEJ AAAAH SHOW US SOME GOD DAMN MERCY!!!!'' bara för att jag tittar på den vita muggen med den brunblaskiga vätskan i :|
Kanske borde ge en liten rad här till mig osannolikt hummanitära och otroligt medkänsliga svenska lärare -.-'''
Eller?
Nej jag skiter nog i det, han tjuvkikar säkert i min blogg då han inte är ute och putsar på sin båt?

MEN JAG VILL HA NÅGOT ATT GÖRA :|
ge mig en kamera, ge mig en uppgift, ge mig en pepparkaka (A) eller ge mig bara lite pengar åtminstone (kanske nån kommentar också (A) )

-BRÖÖÖÖÖÖÖÖL ''sa mitt lilla djur under min säng vars population är överbeväldigad med dammråttor och gamla pizza kanter ^__^
Måste real ha en kamera deta suger att använda bilder från i sommras då man sprang runt med halv-fail-hårfärgning

Klockan är 12:45.........12:45
12:45
12:45
12:45     12:45        12:45
12:45      12:45
12:45                  12:45
12:45    12:45



Hej då nu ska jag ut och prommenera (är det ett eller två 'm' i det?)
Kram på er

random pic. happiness is a requierd

Kommentarer
Postat av: anna

ett m är det i promenera.



=)

2009-12-18 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0