graderna sjunker

Jag har kommit fram till att graderna sjunker lika snabbt som det psykiska välmåendet
det enda man kan ta som ett sinneshöjande preparat är tankarna att jul, med mat gott sällskap och kärlek står med ena foten i farstun. Miss u Xmas <3

Nej jag känner att mögel håller på att ta över min kropp med kamp. Långa dagar, med kalla miljöer och annorlunda tidskänsla håller på att sätta sina spår på min kropp.

Vill tattuera mig, pierca mig, Förändras. Utrycka mig med min kropp som målarduk och nålar som penslar.
Och ni som lyckats läsa den pirat skrivna kartan till ökenguldet jag kallar min blogg så har ni säkert märkt att jag inte gör något om dagarna, sliter ut kroppen med hårt arbete och inhallering av tobaksrök som kommer skapa missär i en snar framtid

Vet inte vad jag vill göra nu?? känns bara att jag skriver av mig här på denna simpla med ändå förtjusande blogg, eller hur?

skulle så gärna villja skriva av mig som mycket på denna blogg, men av vissa anledningar så kommer inget ändå intresera er, så, Bon voyage mon amis'-'




Nej nu lite intresant läsning nu...bara Depp talk nu känner jag xD *skon klämmer*
Sitter här och skriver en lite önskelista och lyssnar på promoe xD
Ny kamera och bondage byxor is required för year 010 ^_^ men. . . . .AAAAAH jag vill skriva nått ....... ointresant skit (orka stavfel men jag hoppas att ni har så många kromosomer(stava jag fel igen?) att ni fattar vad jag menar)

Nej jag pallar inte med er mer...
HEJDÅ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0