Gastronomi och julsånger i otakt

4 veckor av flottiga kockrockar och annorlunda skitprat har nu gått till sin ända och jag drar mig tillbaka till den halvupplysta och kyliga komun lokal vi yngre kallar skolan.

Men med fyra veckor fylld av inget annat än pommesrfrites, sugna tanter plus en och annan vicks blå på min torra tunga så har jag ändå haft det bra och kul, specielt med Hannelajn, som med något sorts gällt skratt, skar igenom den tjocka luften av stek os och andra ointresannta läten
Men just nu så orkar jag inte dyka ner i den ''halv-poetiska skrivar världen'' och börj nog med mitt humör och energi förflytta mig till en mjuk soffa med den goa nyansen av grått och bara SLUKA färger, dåliga citat och en och annan flämtning från någon dålig tv serie, eller? ja?. . . . . . . JAHA??!?!! nej jag vet inte
jaja men nu för jag seriöst sluta .__.''
detta skulla bara vara en liten prov visning för syrran hur jag skriver och allt men blev, med en egenvilja starkt som silke, till en halv deepthrotad novell xD

ses väll @ home eller i nagiala <33

Ba-byee


jadu siss et moi;D<3




Carro hälsar ^_^<3333

Kommentarer
Postat av: anna

hahah deepthoatad novell. (stavning?! ;()



du är så bra på att skriva. höppes att dö förtsättehhrr mä dännä blögga! löööv you<3

2009-12-05 @ 19:41:02
URL: http://annaasker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0