djupvita dagar smyger förbi

Nu är man tillbaka efter julmat, nubbar även en och annan godispralin :)
Men det som ny har passerat och är väldigt värt att nämna är det att julen har varit här, och jag var där, klappar av alla olika former och varierande hårdhet (fick alltså väldigt många mjukaklappar --,'')
Men det är ju alltid kul med mjuka klappar också :)

jaja cut to the chase david!!
det jag ska skriva lite om nu är dom andra dagarna än Julafton, då man va placerad hemma hos mig flicvän Anna "banan" asker <33 där hade man det jätte gott i den meterdjupa snön som lagt sig som ett täcke på ett barns överkropp. Och förstås var det julklapps utdelning där också då ;D så från mina kalla och aningen torra händer lämnar jag över ett rektangulärt paket plus ett litet kuvert innehållande present kort på 300:- från min mami och papi
Och ur den svart-vita lådan kommer ett par leggins (Fatta real stavningen på det plagget ? :S ) Som hon i sin tur blev jätte nöjd och glad med :) Lav jo<3
Och från mina gudalika flickvän fick jag ta emot 2 paket vars innehåll var en ny svart-röd bandana och, i det så kantiga paketet ligger ett bältespännen liknande jasons hockey mask :) Jag blev förstås supreme-elite-1338-dunder-würsting glad för mina paket, även Ett par lovika (?) vantar och en iskross till min framtidsbyggda bar *tackar och niger*

En trevlig och overklig överaskning sipprade från min älskling läppar den kvällen.....kan ni gissa vad? :D
Kameran som jag så länge velat ha (alltås just ''en'' kamera) Skulle jag få av henne i tidigt artonårs present (Fyller den 14 januari om någon vill förgylla min dag med en ''gift'' )
Jag blev helt...ABHDG!"/%%#&(!==)/=?"!¤#"#¤&!**^^_:;_:;/"/(¤¤"(ääq@@£€{{]€€£@£$
PRECIS HELT FUCKAD :|

Så klockan halv sex skulle jag och mitt sälskap lämmna vinterlandet olsäter för att åka in till Elgigantens Mellandags rea. Jätte kuligt :) <33 (ÅÅÅÅH VA GAY DET VAR ATT SÄGA KULIGT*UUUUEH* )

Men då kommer vi hem vid 8 tiden trötta som fallskärms hoppare i atlanten och lite sugna på kaffe
Men dagarna glider förbi och igår åkte hon hem för att lämna mig med min lilla Iron man
Som jag smed ihop en plan med natten till idag ;D

Men det får jag skriva om sen  :) orkar inget mer nu ^_^ Püss

Kommentarer
Postat av: Anna "banan" Asker aka din flickvän<3

Det är så underbart att se dig glad min älskade.

Kul att du blev nöjd med julklapparna och 18-årspresenten. Nu har du lovat att blogga mera, jag ser fram emot det. :)



OUT AND TAKE SOME PIX NOW!

off you go darling<3

2009-12-29 @ 21:17:14
Postat av: kissAmiss

Ja Ohh så kuligt ;)



Saknar er min darling! Får snart komma och hälsa på, ja, jag vet jun ångon viss David som snart fyller hela 18 jävfla Bast! WTF!! :O Haha ;)



Nu jedrar har jag kommit igångmedmin blogg.



Pöss på dej! Lav Jo/ Siss!

2010-01-11 @ 06:11:43
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: kissAmiss

Skrev fel bloggAdress, det är inte kissAmiss utan missAkiss, hehe. puss lille

2010-01-11 @ 06:13:15
URL: http://missakiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0