ALLA ÄTER VÄLL FÖR FAN I HELVETES JÄVLAR FRUKOST ELLER!?!?!?!?!?

varför skriver alla bloggare såna grymt självklara saker för?
''åt frukost och borstade tänderna''
''detta är dagens outfit''
''tog bussen till...''

Geez, visst jag vet att det jag skriver inte låter så lockande i allas öron, men ärligt nu då!
Hur många blir lyfter ens på ögonbrynen i förvåning när man får läsa att nån åt frukost en tisdags morgon. 
och då syftar jag inte på någon bloggerska med ätstörningar där att trycka ner en skogaholmslimpa med svettig skiva ost ner i svalget är årets största achivment. ANSWER 4 HOURS!

But hey, folk kanske bara vill fylla ut raderna i dunno?!

JAG ÅT OCKSÅ FRUKOST IDAG! YES!!!!!!
Men bortom brödskivor och müssli så har det varit ännu en vanlig dag i detta land som på kartan visar oss vara vårat grannland, men ibland undrar man....
tänker inte hålla på att spy galla över norge men jag tror hälften av er som läser detta fattar vad jag menar-.-

Men att få sluta fyra även denna dag var nog det bästa idag (förutom vinsten i kortspelet chicago)
Så hemmåt for vi för att avnjuta lite SERIÖS mat och kanske även några lyft utav hantlarna som jag och leo bara använt i cirka 2 timmar sen han köpte dem för 4 veckor sen, så nu vet jag att jag kommer inte lyfta några jävla opassande cycklar eller ''vektkoffertar'' imorgon i vårat kära lager

Men efter ett aggressivt tränings pass och en billig cigarett så ville man förstås slå sig ner till bords för att avnjuta lite köttfärs och ris som våran vän anton ganska osäkert slängde ihop. 
Och alla tycker vi väll att man åtminstone ska få äta sin middag under skenet av någon sorts elektrisk ljuskälla. 
men det tyckte inte det norska elnätet, utan vi fick köra gafflarna i munnen med enbart ett stearin ljus som ''guidance''
Jävligt mysigt att få sitta tyst och äta middag med två nära vänner ^^

Nej men iaf, efter maten så var det ju inte direkt att sätta på tvn och se ett avsnitt adventure time direkt, så vi tog tillfället i akt för att damma av kortleken som har stått i fönstret helt orört och missplacerat en allt för lång stund, 
Och ja! jag vann! väldigt passande till att strömmen bestämmde sig för att kräla tillbaka på alla fyra. 

Så nu efter jobb, middag, strömlöshet och jordskred seger så har man bara degat framför datorn, beställt lite nya kläder som föhoppningsvis kommer innan veckoslutet så att man kan se lite proper ur ett rockigt perspektiv inför helgens stölleprov och shotrace. jag vet inte
Nu får jag avsluta här. 
Har insett att allt jag skriver bara bli längre och längre, hoppas nu som styr musen mot länken, klickar för att läsa, fortfarande känner att pulsen slår och vill läsa mer av vad en knegande värmlänning har att skriva om alla dessa frukostfyllda, meningslösa (lät emo, sry) och kyliga dagar som passerar oss likt bilar i mötande trafik, 

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Anna-Zofia

hahaha det är så jävla roligt att läsa dina inlägg! man sitter å småskrattar endel för sig själv och tycker dina texter är bara föör klockrena <3

2012-02-08 @ 00:38:43
URL: http://fuckingsatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0