Asthon kutcher. . . nuff said1!

Tisdagen inleds med ett samtal från norge och nej det var inte från någon lönnfet eller falsk arbetsgivare
Utan ett lunchsamtal från den tjejen som vänt min värld upp och ner nyligen<3
Dagen kunde inte starta bättre.

du är så go<3


Kaffe, cigg
kaffe, cigg
kaffe, cigg
det var min allt för undernärda frukost idag och med ett samtal till försäkrningskassan då jag fick uppge mig vara min egen far då de bakom frostat glas inte vill konfrontera vare sig min mor eller far efter härvan på Bergsgården HB (inte sprit)
så med en liten djupare och rostigare röst än vanligt fick jag agera som en man i 50 års åldern med en smula frustration för att det ska låta äkta samtalade jag med en blyg tjej vid namn Lina? Linea? linda? jaja något namn på L var det.
Och jorå hon svallde det med hull och hår jag var Hans Moberg!

Så efter jag fått det jag vill från den timida flickan på Fk så begav jag mig upp på rummet och fick se debut avsnittet av 2 ½ Men, med Aston Kutchet i huvudrollen.
Och visst det vilade lite skeptism i rummet då jag, Adam, Robert och Leo satt klistrade på en röd velour soffa och bara väntade att Astohn skulle knacka på och göra sin grej. 
Men vi här på Forsleden 2 tror att detta kommer funka då Charlie Sheen är ur vägen och släpper fram nån iq-befriad och helt hjärndöd yngre skådis
Faktiskt jävligt kul om jag får utrycka mig själv, storyn faller ihop bra 
jaa det var det första inlägget för idag!
Nu bär det av ner till duschen och göra sig iordning för en 6,a (still not booze)

Ba-bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0