kaffe, kugghjul och kli i rava

Godmorgon och hejdå. 
Torsdag idag om jag inte har helt fel.
Och med det menas det att imorgon är det fredag. och fredag menas med dyra fyllor, hemlängtan och humörsvängnigar 
Nej men har planer på att faktiskt dra ut röven från forsleden 2 idag. det är 4 plus ute och snön faller från våra tak som oerfarna fallskärmshoppare. 
Dock vet jag inte vad man ska göra ute en dag som denna då? 
Men jag drar väll och köper cigg och mjölk som vanligt tänker jag. Nu blir det en cigg och tarmtömmning
Ses i på andra sia älva


Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

-Hej

Skulle varit super snällt om du ville rösta på min bild nr 7.

Det skulle varit guldvärt om du gjorde det för min skull, nu när jag snart fyller år :) hihi



HÄR: http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

2011-03-05 @ 22:22:49
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0