Snö och lite redbull

Uh va gött med snö då :3 

Var en hejdundrande skön dag igår ;D 
Åkte in till stan vid 2 tiden för att sätta sprätt på tre st Carl von Linne (300 :- alltså)
Inhandlade nytt linne, fin fin piercing till läppen (ring) och nya torgvantar ;D
Kom hem till deje med 37:- i min igen tejpade plånbok. Köpte mig en X-ray för sju kronor och skulle pröva lyckan på en spelautomat vid kvarterskrogen här ideje. Och kammade hem 5 Carl von Linnes denna ggn :3 

Kommer hem och betalar sammanlagt 100 kr i skulder till mina bröder.
Sen efter nån timme så drar jag mig upp till krogen i min ensamhet för att sänka en god öl ner i min mage och titta lite på hockey. 
Så en öl kostade 55:- så då återstod det 45 kr av en hundring
Så jag titta lite på hockey svepte ölen. 
Fick spelsug igen, Så jag offrade 25:- ur min lilla plånbok och drog hem yttligare 380 kr ;D

Sen började det snöa och då visste jag att detta var fan min dag alltså <3



Men dagen idag bjuder inget mer än redbull, snö på tomten, lite cod och gulligt sällskap av min 13 år yngre lillebror 
Vi diggar godis han och jag ;3



Nya skor idag blir idag ^^ 
Nej nu ska jag diska lite, Vi hörs i kväll

Kommentarer
Postat av: mliiiiiiiii

fan va ni ska vinna hela tiden då !!!

2010-10-22 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0