Gula väggar och hjärtesorger

Att sitta uppe helt själv och dricka sig full på saft och moonshine var inte riktigt en bra ideé, märktes på morgonkvisten.
Men dagen bjuds på hunger och nikotinberoende.
Dock så messar man personer som inte har intresse av att svara. Känner sig som en bit bröd kastad till änder i en smutsig park -.-'' Men Facebook brukar ju funka istället för att smsa ;D
Så nu vet man mer eller mindre vad näst sista veckan av sommarlovet bjuds på ;)


Även en korthårig man kom till mig på sin blåa moped:) packad med roller och målar-overaller.
Så vi beger oss ner i min fuktiga och obebodda källare för att rusta upp rummet intill bastun:)
Men då vi klätt upp oss som dom arbetssugna män vi är så möts vi av konstig vätska i svart nyans i en burk med gul färg i ^^
Vi vevar och vevar och vevar till pinnen vevar sig själv;D

Färgen färdig blandad, kläder på. Kamera laddad, DÅ KAN MAN BÖRJA MÅLA!!!!
här har vi leo ''ironman'' tapper

även jag där i den overallen till vänster. David 'msPaint' Moberg
slutade med kaffe och rök på en timmes ''Paint skillz''
Nej nu drar jag ifrån datorn. verkar bara bli struligt när jag vidrör tagentbordet :D
Hejdå Tossonger <3<3<3
P.S  JAG FÖRSÖKER BARA HJÄLPA JU!!!  GEEZZ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0