Mobilproblematik

Att det alltid ska bli en massa problem och ältande fram och tillbaka då man bestämt sig för att säga adjö till sin trogna lur och ingå i ett nytt förhållande med en ny telefon
abonnemang hit, och gratis surf dit -.- 
fan jag börjar bli ganska så labil inom det här ämnet 

Men jag har iallfall ställt in mig på att ingå i apple-kretsen :3


Bortom telefon köp och fakturor så har dagen bjudit på yttligare 12 timmar på vårat kära lager här i jessheim
Vilken tur vi svenskar har som inte har något liv här i vårat kallgradiga land.
Sliter hårt för brödfödan som försvinner helgerna efteråt 
detta börjar bli allt för rutinerat, but i like it :3



Och det blir säkerligen 12 timmar till att slå ihjär imorgon, fan när man blickar ut de två sista timmarna på golvet så ser man bara massa blodsprängda ögon, dålig hållning och släpandes fötter 
vi är fan allt för jävla bra vi

Och sen så har vi det här med tattueringar osv, men jag, eller rättare sagt Adam har nu fixat en som skissar ner mina ideer som jag i sin tur kan slänga upp på bordet i den lokala studion i deje. 
Det är ju ett steg närmare mina planer(: 
Och när den väll sitter på bröstet så kommer det bara gå utför, the need for ink kommer växa sig större och grövre 

 go kråka<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0