Det växer till något oigenkännligt

Håret på mitt söta lille huvud fortsätter att växa och jag står här som ett stort frågetecken och vet inte vad jag ska ta mig till?

Klippa lugg som jag en gång hade? 


Gå berzerk och låta det växa till en mer rockigare form?


Eller så kanske jag bara ska klippa till det och fixa sidorna


nej jag vet inte 

Alla tips är välkommna 
allt förutom
-Öjj du, snagga dig då

NEIN!
visst jag vet att jag kanske inte har den mest ögonfallande stilen, men att bara göra sig av med allt hår och se helt kal ut är helt osmakligt. TVI
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör på bilden längst ner! :)

Svar: jo, det verkar som det lättaste alternativet just nu :)
David Moberg

2012-09-26 @ 14:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0