sickness streak day two

Jodå jag är hemma från jobbet idag också, vill bara ligga hemma och försöka bli så frisk på kortast möjligas tid nu innan vi sätter oss på planet till spain
Så jag vet att undet mina tidigare år så har jag alltid tagit ''sjukdagar'' som sitta-inne-och-slappa-dagar, men nu är det slut med de fasonerna, får ut mer av att ligga ute i solen och jobba lite på brännan samtidigt som jag tvättar kläder och skor 
OCH FY FAN VA VARMT DET ÄR!
seriöst det är nog upp mot 30 grader säger termometern (men ja, den är ju norsk så man kan inte va allt för säker)
Känner hur det bränner, svetten rinner lika gött som snusen under min moppemusch beklädda läpp<3

TOPICSWITCH*
vi bokade hotell igår, så nu är vi ju faktiskt halvvägs till magaluf, bara flyget kvar så är det bara att dra sen :)
Så denna helg blir det packning utan dess like, och sen må vi inhandla någon sorts ljudkälla också så man faktiskt kan dunka lite sköne tunes nere på beachen och på hotellrummet ;)

Nu får jag hämta tvätten
HERRA
(solbild)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0