I sverige är det kläderna som gör mannen



i sverige är det kläderna som göra mannen
-Vilken jävla tur att jag är bosatt i norge då .__.

Nej här sitter/ligger jag nu i jessheim iklädd i svarta lundhagsbyxor, ett Grabbarna Grus linne, och svettig jävla keps
fan jag ser ju förjävlig ut!
Har ju totalt lost track of fashion känner jag 
Så då är det väll på tiden att man inhandlar lite nyttt att klä kroppen med!
så nu i veckan blev det nån tröja, lite shyssta halsband och...ja FUCK det var ju det enda. 

Jeg trenger jeans, shyssta slitna och goa jeans<3
men sen har jag ju även grävt lite i mitt förflutna och insåg att jag är en av de få som faktiskt passa med en ring i nosen (the wing)
så jag beställde även lite stål att pryda mitt fräkniga och mindre skägg beklädda ansikte med :)
så nu ska jeg bli snygg och vacker


och ja!! jag står på en låda rom
quit bitchin about it 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0