Väldigt sorterad i Göteborg

Woah!
det ska jag säga er att jag började bli lite svettig när det hade gått fyra dar efter min beställning av snowboard och lite kläder inte hade lyckats tagit sig från hollywood.se då leo beställde sina grejor någon timme efter mig, redan har fått sitt paket skickat till dejes kära coop konsum
Men nu är den påväg! happi-puppydawg!

och inte långt kvar innan man sätter sig i Mazdan för att börja sin färd hem till Deje för lite snowboarding, öl och familjens kärlek<3
Det ska jag säga er att detta har varit ett par riktigt otippade veckor.
Från att en söndag dra sig till norge och stanna där i fem dar, till att helt plötsligt ingå i den Norska arbetarklassen och tjäna sig lite pengar (vi båda vet att lite, egentligen inte är lite)

Så här sitter jag nu i en svart tight skjortja, precis tryckt i mig en Billys och två kopppar svart kaffe och bara njuter bakom en 24 tums dator skärm med In Flames spelaandes på högsta volym i mina lurar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0