ständigt detta neskaffe :(

Att  börja dagen med en överprisad pallmall och koffeinfritt neskaffe är ju inte någon höjdare direkt...
but hey jag har ju inget jobb....än så till dagen i ära så blir det bara en massa cv skrivande,
slipande av lokalsinnet och massa koffeinfritt kaffe!!

visst jag hittar en hel del jobb här kring gardemoen och delar av jessheim men att bo mitt ute bland barrskog och minusgrader gör det väldigt svårt för mig.
en person utan körkort, bil och kunskap i bilens växlande och trafikens regler :(
det står dock en moped mot en björk utanför dörren, men tror inte att det är så rockigt att köra den i 15 minus och 5 dm snö

Leo och Anton sa att jag skulle få det jävligt töligt och ensamt här omkring nu när de kör 14 timmars pass denna vecka men jag känner att ligga i en säng, söka jobb och laga mat var dag inte är så jävla tråkigt ändå :)
Jag har ju min dunder dator 2 meter ifrån sängen om det är så att jag behöver lite virituel avkoppling.
Så jag tror jag klarar dessa dagar som är kvar den andra veckan in i Januari ;)

nej nu får det vara slut för detta inlägg från de nordligare trakterna
dags att se över cvt och registrera mig på Back-up ;)
jag bjuder på morgonkaffet här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0