jag sover i tolv, dom jobbbar i fjorton

jadu nu börjar dag 1 i norge dra mot sitt slut och vad har jag som enkel ärkebiskop fått gjort idag mån tro?
nästan INGENTING ska jag säga er.
jo visst jag vaknade efter 12 norska timmar och gjorde mig lite frukost för att sen bege mig tillbaka till sängen och bara ta det lungt.
Kollade runt lite på Finn.no efter jobb, bloggade en snabbis och ägnade någon timme i skyrim :)

Men tiden den for och jag satt fortfarande här helt själv.
Dock så fick jag ett samtal av Leo som sa att de 8 timmarna han och cobra hade tänkt att jobba idag blev helt plötsligt 14.
så då fick jag väll laga mat själv, äta den själv jag fick även sitta själv och säga hur underbart god och mättande maten var

Men nu har de kommit hem allt annat än pigga och jag blev som en hund som lämmnad  hemma
och nej inte sådär snuskig att jag ska börja ''humpa'' deras ben och så
utan mer att jag blev glad sprallig och fick brutal mundiaré ^^.

this calls for an end.
Good night and stay tight //David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0