En vecka i norge

Hur är det att vara arbetslös och göra ett ''leap of faith'' in i Norges arbetsliv.
Men att sitta i ett rum större delen av denna dag har väll inte rikitgt givit någon större utdelning än 2 mackor och lite saft, och det där med att söka jobb i norge är väll inte som i sverige då man kikar runt lite, lämnar cv och jobbar i 5 år innan byte
Utan här är det en massa inskrivningar, cv skrivande och pillande med banker och skattekort -.-
but hey! jag ler väll fortfarande?

så nu när både Leo och Anton jobbar åtta till åtta passet så får jag väll göra det bästa av situationen här mitt ute i skogen ^^
Blogga spela och kika runt lite av vad norge har att erbjuda

OCH JUST DET!!!
vi bor för nära en flygplats
Och bor man nära en flygplats så vaknar man väldigt skönt av 13:24 flyget från dubai ska jag säga er.
Seriöst trodde det var en frontal krock med två lastbilar här utanför förut :s


men nu skiter jag i det här, ska väll börja laga mat åt ensamna mig här i minus grader
ska få ihop MIN dator så blir det bättre skrivande ska ni se ;)
herrah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0