En dag närmare gränsen

REAL!
både söndag och måndag avklarad nu. 
Bara tisdag, onsdag, torsdag och en liten petit bit av fredag sen kan jag och mina vänner återvända in på ''friendly AO'' 
om det inte är så att någon har något emot mig och de andra två D:

Man märker att efter snökrascher, hemlängtan och brist på mat så kan vad som helst pigga upp en och få en att skina som en sol i mitten av juli. 
Då antons papi kom som en riddare på en vinröd springare sent igår kväll då jag inte var långt ifrån att ge upp mitt medvetande och sjunka in i djup och efterlängtad sömn. 
Och med sig hade han en Mazda, 3 kassar mat, 4 paket pallmall och en diskmaskin, och det ska ni veta!
Underskatta aldrig kraften och potentialen i en hushållsmaskin som diskmaskinen. 
Att under ett par dagar utan dess hjälp så kände man sig väldigt nere när man fick kavla upp ärmarna och grabba tag i diskborsten i ett järngrepp för att diska disken efterlämnad av cirkus 8 vuxna män.
Men så äntligen fick jag se in i den universalvita palsten, ta på knapparna och öpnna luckan.
I will never ever let u down again<3

Nej men som sagt så fick vi ju äntligen tag i något slags fordon så vi slipper ringa efter chefen, och fråga med timid röst om transport. 
NU KÖR VI MAZDA SOM OM DET VORE 1996!!!!
Sverige är inte alls långt ifrån nu. 
Bara 4 dagar ifrån, det är ju knappt en mil ju :D 
*random*

p.s gubbarna här i huset hällde ut mitt koffein :c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0