Onsdags duschen!

Att slänga sig i duschutrymmet, avskärma sig från verkligheten och bara låta strålarna studsa på sin skitiga kropp är fan en fröjd i sig!
Fan alla som står och snacka om dusch-runk och diverse duschaktiviteter, men jag står fan hellre med slutna ögon och känner hur min kroppstemperatur stiger med hastigheter beyond reality!
''That's why they call me Mister Fahrenheit'' 

vet inte varför jag ens började skriva nu?
Hade något smart att få ut i världen..but i lost it

Men istället så sitter jag här, tar mig en resa genom tiderna och försöker se mig själv som 13 åring igen, 
Cool kille med säckiga jeans, keps, skateboard och mildare skatepunk i öronen. 
Fan det säger jag er, allt går för fort now these days!
Minns ju inget från i helgen what so ever!
allt jag minns är bara massa ljus, snö och folk jag inte ens visste existerade :o
och nej såååå full va jag inte
bara att det finns inga 24 timmars dygn längre,
bara massa dryga minuter!

Nu får jag korta av här, det börjar bli för sôligt, 
Jag är samarinen kring taco buféen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0