Med pannan i trappen

heh..
Helgen var väll utan överdrift helt curazy!
fan att först hasa sig till nöjesfabriken för smita före alla varmblodiga i kö
men att stå och verka nykter i en kö iklädd i kängor och ett par blåa solglasögon 
(what dafuq)
Nej men seriöst det var FÖR knökat med folk på nöjes. Enbart dansgolvet och rockbaren öppen. 
fan det var ju seriöst så trångt att jag trillade ur väggen i rockbaren FOR REAL!
jävla lönndörr som sagt nånting om till mig :o

Nej men Fredagen var väll avsevärt lungare än lördagen om man jämför promilen...suck
Och lördagen inleds med att vakna upp med den nyköpta tröjan kring midjan och...ja the thing. 
så jag byte ''tröja'' och drog mig mot rud för lite pizza och många timmar av degande och lördags ångest. 
Men det ska jag säga er. 
Inte ens bakfyllan kan hålla mig undan! inte heller när man vet att man inom 24 timmar ska sitta i en trång bil i över 20 mil..
Medans Anton, Emil och Linus satt och degade i en säng så tog jag och leo tillfället i akt för att korka upp ölen och den mytomsbundna flaskan Fishshot!

Så ett antal shots och nån öl senare så var jag och lio taggade och pratglada :D
Och att vara inne på score innan klockan tio var även en nyhet. 
Med öl och ett par biljardköer så tänkte väll jag och leo att ''eeh why not'' det är ju ändå nån timme kvar innan drägget börjar komma, fjortisarna nekas och kapsylerna börjar poppas.
Men nån öl räckte inte för mig då jag redan hade fått smak får fiskarens akohol. 
en shot, två shot och en giftig monster grogg/shot senare så kände jag mig, precis som alla andra som får lite för mycket i blodet, att -FAN VA ELITE!
Så ja!
spriten slog slint, jag slog huvudet i trappen på buss nr 6..4 eller var det 1? har ingen aning. 
alla drog och slet i mig, jag var inte längre på denna värld. 
Men att vakna upp på söndag mellan fyra bakfulla personer i en villa belägen ganska trång i skåre fick mig att börja undra?
va i helvete hände igår....
den frågan ställer vi nog oss själva alla varje jävla helg då klockan inte slagit mer än tio. 

Bleeh. 
men nu är jag i norge och försöker fortfarande lista ut vad som egentligen hände lördag klockan 01:45...
Nej det är ju en helg snart igen meine echten
vi ses väll i mörkret :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0