John blund står utanför min dörr

Dag 2 i träningen, känns(som vi i värmland säger det) vrôl gött!
Torsdagen tog slut snabbare än innehållet i en jucie liter. 

Och fredagen är bara 1 timme ifrån. 
fan va gött!
8 timmar på XXL sen bär det hemåt mot vårat kära sverige för sista gången på 2 hela veckor, drar iväg med jobbet till hemmsedalen (tror det stavas så) för lite snowboard och öl i två dagar.
Så då får jag väll göra helgen dubbelt så elite ;D

Och med magen fyll av kebab och mildsås så får jag väll klättra upp i sängen innan man med vemod, ångest och morgonstånd kliver upp för en dag bland 800 m2 sportartiklar.

Ut lördag iaf, så vill ni se mig nyrakad och salongsberusad så pass på!
jag är trots allt borta i 2 veckor :3

Püssel<3
(bjur på old-school pic)

 ÖÖÖH DET ÄR VAAAARMT !!!! HAJ >__<   *fixar håret*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0