En måndag lik alla andra

Hyser agg mot norge medans jag står och duschar här i vårt kollektiv
JAG SKA INTE BEHÖVA LEVA SÅHÄR!


Var lite väl dekis idag då kanske, dåligt med sömn och måndags syndrom gjorde mig inte gott idag men jag slog mig våldsamt igenom 8 timmar idag och här även slagit ihjäl ett par till här i trandum genom att duscha och fortsätta trenden bestående av pulvermos och fiskpinnar
Men i duschen så skedde just en grej som hänt mig så många gånger förr 
men denna gången var den sista gången jag biter ihop, fäller en tår och glömmer allt som vart
att man aldrig lär sig att dusch gelen som ska lukta som ''An artic breeze'' ska ENBART vara på områdena 
*Axlar
*Bröst
*Mage
*Ben 
*Fötter
varken i ögat eller på penis

Lögnerna artic breeze, polar touch och siberian fresh har stigit mig åt huvudet och jag har själv funderat på att döpa om doft bemärkningen till
smooching with Alaska
Russian rape
eller varför inte gnida in det tredje benet i en gel med nya axe Polarbear blowjob 

Det ska vara varmt i duschen :c
lär er...


Nej men bortom istappar och mjukisbyxor så känner jag hur tiden går i en annan takt än mig, känner mig likt en tjockis på utflykt som pustar och stånkar längst bak i ledet medans alla andra är en bit framför mig och vet exakt vart vi är påväg och kan då hinna snacka lite skit och bara va
jag är tjockisen...
Fan lika stressad som en oskuld på studenten tror jag sammanfattar allt!

Nu får jag göra en volt upp i sängen och gå igenom yttligare en dag @ XXL och kämpa mig igenom hela veckan tills jag äntligen kan krama om fredagen med dess varma famn<3


Kommentarer
Postat av: WaltergiiiiiiiiiRL

Roligaste jag läst idag, duscha försiktigt!!! :)

2012-08-20 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0