OCH nu var det bara 353

Tillbaka nu igen då!

Jag har ingen aning om hur jag kommer känna nu de kommande två veckorna,
14 dagar med facebook som språkrör, även några små sms, men HEY!
Vet inte vad det är med dig som gör att jag nästan knyter skorna för en lång promenad till Norge och deras höga tonläge på ALLA ord, 
Men det enda jag kan säga är ju det att jag inte vet hur jag ska få dig ut ur insidan av mitt pannben.
Bara massa seperationsångest och blickar tillbaka från regnskurar och blöta kinder. 
Visst jag vet att detta jag skriver kanske får andra att sucka och tycka jag är röten och är en enda stor kliche,

Men hur kan allt som är enkelriktat vara en kliche, att detta är ju den enda känslan jag får fram just nu
Och många andra har suttit där jag sitter idag, (och med det sagt inte på denna mörk oljade trästol)

Men det jag försöker säga är, jag är varm och go and its all thanks to you (hah det rimma^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0