Norge stressen

Jodå hela tiden omkring mig får jag höra tjat om Norge,
ena vill dit andra vill hit. Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag ingen aning om vad jag vill riktigt!
Visst jag har ju jobb här i det färgfulla karlstad ny kring höstetid, men njaa diskarens oändligt förnedrande jobb är väll inte riktigt min grej med just all min tankekraft jag lägger ner för att få ut det mesta utav 6 timmar i blöta utrymmen.
Men är det så illa att jag inte får något annat här i karlstads trakten eller kring angränsande län DÅ tar jag mitt pick o pack och flyr till norge och trevliga lofthus;D


What else?
Jo spenderat hela dan med leo och nån timme med Adam idag, då man beger sig till karlstad för att bara kika runt lite bland höst modet för en sån som jag så börjar dagen i karlstad med att adam smäller upp dörren i en röd liten personvagn (bil) som olyckligtvis tillhörde någon kort växt tant med för lite att säga till om.
Med det säger jag er, Om blickar kunde döda .___.''

In på Hm för att rota fram en ny jacka innan graderna sjunker för snabbt och man får stå där med en ofodraf skinnjacka och långkallsonger -.-
Men visst fan hittade jag en mysig/go/snygg/FRESH/stilren jack[slash]rock

(jävlar va stor bilden blev)
men denna tror jag ska kunna värma mig göttigt nu då man står bland krogköer och busshållsplatser under vintersäsongen 11/12
Några snygga slimmade jeans la jag även blicken på, men har fortfarande full fokus på jacka nu ;D

Men jag leo och Mli var väll och marscherade lite överallt kring bergviks trakten och dess butiker.
Onepiece och sony ericsson ray var något jag skulle kunna mölja ner hela köpcentrumet för att få kan jag säga er.
Såå efter kaffe, bullar och en å annan slice pizza begav vi oss hem till mli för att lägga några framtidsplaner inom jobb kring norge
Men som ovannämt så vet jag fortfarande inte vilket ben jag står på. får känna efter om ett tag
[STYCK INDELNINGEN 2011]

oooooch efter motargument och heta diskusioner (snuski du är!) så beslöt jag mig för att lämmna
både leo och mli där på växnäs för att rulla in till stan och se hur adam har det på praktiken, (detta ska man väll inte säga om sin bror meeen) JÄVLAR va bra han såg ut där bakom baren. såg fan i helvete ut som han hade jobbat där i tre år och åter tre år.
Men med chilinötter och kaffe kunde jag inte göra annat än att njuta där vid baren på Legends allt såg så fridfullt och lugnt ut, ner tonat i någon varm och mysig nyans av rött. nästan så jag slummrade till där för en stund ;D


Så nu sitter jag och adam här för att snart göra oss iordning för en begravning som hålls imorn.
men jag får väll ta mitt pick o pack ner för en liten cigg innan sömnen smyger sig på mig, 
Men om jag inte misstar mig så kommer jag säkert få ett dagligt wake up call från Mikaela<3
Nästan så att jag längtar att vara nyvaken och höra den skräliga ringsingnalen av Royal Republic då jag snabbt
rycker tag i phonen och svarar med en nyvaken och sleten röst ''hallå''

MIKAELA KOM HEM FÖR HELVETE :c
miss u <3

Kommentarer
Postat av: Göteborgaren Phrida

Hej David.



Först och främst vill jag tacka för en fin blogg med lika fin läsning. Här i Norge finns inte mycket att göra så därför har din blogg varit höjdpunkten i vardagen för oss alla här i BigBrotherhuset. Jag vill dock att du ska förstå att Mikaela är min. Ja, du läste rätt. MIN. Så därför föreslår jag att du nu stoppar upp med att skriva dina förgyllda meningar här på world wide web. För det är tack vare dessa som MIN mocca längtar hem och det är inte något jag uppskattar. Så om du skall fortsätta med denna blogg så kan jag föreslå att du skriver om tex Göteborg istället.



Ha det fint och ta hand om dig.



MVH



Phrida Norrhall

Salgskonsulent

Ronor Group AS

2011-09-23 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0