but i like it, so much!

hola!

ville bara säga att jag ny har korta ner min kaluffs ett fåtal cm
vet inte riktigt vad som hände igår :s
Fick ju ett medelande i söndags att det var OBLIGATORISK närvaro i sal 114 på Åsfjärdens UC igår, och om jag inte kom dig så skulle de dra in det studiebidraget jag inte en tänkt på att tillhandahålla, så jag begav mig dig och WOW
Det känndes verkligen att den skolan jag har traskat omkring i under mina tre år som gymnasie elev kved på sina sista andetag.
Inte en enda ''etta'' någonstans, knappt några ''tvåor'' och treorna var utspridda som minorna i Röj.

Men iallafall så tog jag mig dit med varken mätt mage eller utvilad kropp, stannade uppe hela natten då jag inte pallade gå å lägga mig och försöka duscha på de troliga 21 min jag skulle få om jag gick å la mig, så duschen kom isället klockan halv fem en måndags morgon. 
Och då jag lyckats undvika regnet under ett par hundra meter så möts jag av en massa nedslagna miner
''jag var inte den enda som bulla mig lite innan studented''
Men några uppgifter såg jag inte röken av! Så jag tog tillfället i akt för att få liiiiite sömn med hjälp av Bandet ''Champion'' ÅH GUD vilken musik säger jag bara, lung lounge med några franska gitarr riff och en skrôlig röst! Men jag rycktes ur min sömn ganska snart och då satt lärarna runt mig som nånting ur en beck film, ifrågasatte min inlärningsförmåga, kunskaper om vårat svenska språk och varför min förra psykologi lärare var så virrig och ofokuserad :s

Men efter 4 timmar i ett svalt klassrum så orkade varken jag eller min stjärt skolans stolar längre. Så vi tog vårt pickopack och begav oss till bussen för att senare dra oss in till karlstad och spana in deras lågtryck och regnskurar
Där mötte vi leo i mlis lägenhet helt utslagen har ingen aning varför? det var ju jag som inte fått någon sömn den natten :s
Så jag fick slita ut leo ur porten för att själv få komma hem. 

nej jag venne om jag pallar skriva mer, jag fick ju fram hur min första skoldag på 3 månader var;D
Skriver mer senare om klippningen och sömnen mm. senare


vet inte vad den malen har att göra på min blogg :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0