Hon är sötare än Marsmallows

Igår fick jag äntligen hålla om den söta tjejen som sliter i vårat grannland Norge. 
Kände då jag klev av i stan att ''Nu fan är hon äntligen här'' 
Dessa tre veckor har kännts som både heaven och helvete och att inte kunna slita henna ur mina tankar var bara frustrerand.
Men igår, Fredag fick jag faktiskt överlämna en ros till just den flickan som sopat bort all min problematik här i värmland<3

Så med en hink med kaffe och en plastmugg med iste fick vi sitta där på Wayens uteservering och ta igen våran tid och bara sitta och le i någon kort timme sen begav vi oss till hennes hemort Vålberg där temperaturen var allt annat än behaglig vi visste väl att hösten smyger sig på oss då vi traskar där omkring i våra skinnjackor.
Vi svängde snabbt in i deras lokala konsum butik och bunkrade upp för kvällen och dess filmmys.
Chips, cola, små-surt godis, och en pôse Marshmallows tyngre släpades vi uppför en backe omgiven av gröna träd och några små svarta sniglar, och just där fick jag reda på att sniglar var, förutom småfåglar en av hennes mindre rädslor ^^


Men kvällen flög förbi och vi hade suttit stela som uppstoppade får under filmen 1408.
Små luffare med hammare och ondskefulla rum kan få ens hjärta att hoppa en liiiiiiten bit ;D
Men efter några bitar godis, ett och annat chips så dängde vi på rullen ''The cave'' och inte långt ifrån titel musiken och dvd menyn så kom hennes familj hem, och jag mötte då hennes mami Anna som var hur trevlig och jordnära som helst, jag måste säga att jag var lite nervös över att få träffa hennes familj då jag inte riktigt själv vet vilket intryck jag gör i stå-upp frisyr och små slitna linnen, Men jag tror jag åkte ifrån Vålberg med plus poäng iallafall ;)
Samtidigt då Anna skulle vända på klacken och fara till övervåningen så kom en av Mikaelas bröder ner för trappen i vetskap om att det fanns ett smörgåsbord dukat utav mängder av fredags-mys och som lite blyg så kom han fram till mig och Mikaela och gud vad jag verkligen såg mig själv i de små ögonen, 
Har själv varit i den åldern och syrran dragit hem någon kille sonm är över en meter längre en mig och har ansiktshår

Men som kvällen fortsatte med mys och gos, puss och kel så insåg vi efter att klockan slagit nån minut över 3 att det kanske var dags att krypa till kojs, och det ska jag säga er en liiten obetydlig 90 madrass har aldrig kännts så perfekt och underbar i hela mitt liv. 
Bara ligga där och gnata på hur fin denna tjej från vålberg är, 
Hur kännslorna för henne har eskalerat grovt under de dagarna i Augusti vi sågs och de veckorna hon försvann till norge.

Så kort sagt vill jag bara säga att du Mikaela är underbar, helt perfekt ur en sliten liten skejtares perspektiv
Tackar denna blogg och mina dugliga kunskaper i detta skivande för att jag ens fick säga hej till dig där utanför score och dess snålt nyktra gäster<3




MEN IALLAFALL!!!
dagen därpå, dagen idag just denna lördag var man tvungen att ta sitt pickopack och fara vidare till bruket säga hejdå än en gång till den tjejen som får mitt kaffe att smaka som tusen gudars tårar haha smörigt ''i know ^^''

och vad denna dag har bjudit mer på kan jag nog inte säga, har inte riktgit haft någon bra verklighetsuppfattning sen jag satte mig på 801;an till karlstad....
Så detta var väll mer eller mindre ett större inlägg då jag haft lite bloggtorka de senaste dagarna/veckan ^^

Men nu vet ni vad som snurrar i min skalle dag in och dag ut.

Kommentarer
Postat av: Anna-Zofia

AAWWW! Glad för din skull ska du veta <3

2011-09-18 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0