357 timmar innan avgång

Hur vänder man på dygnet under 2 dar :s
och något vettigt har man väll inte direkt åstakommit, en klippning, lite mat och mängder av timmar framför facebook ^^
Men idag nån timme efter en godnatts sömn så insåg jag och leo att man kanske borde göra något vettigt med
sitt liv. inte bara ligga på en soffa i det fina vädret i några timmar
SÅÅ vi ryckte tag i våra brädor för att titta till deje mitt i denna britsommar (äre 2 T i det kanske?)
och jorå det var gött att få röra lite på benen mer än den lilla sträckan man går här i huset.
vet dock inte vad han plan var där då. men det var mörkare än i rektumen på en man från somalia

JUST DET!
Mli försvann ju idag också, hon vågade inte klippa mig mer så ist för att väcka mig och så, så bara flydde hon striden, 
Såå jag får fixa detta på egen hand då.

På tal om saxar! så ska jag försöka klippa ihop allt vi filmade idag, inte så värst mycket med med litte puts och vemod kan man komma långt ;)
Borde skriva nånting om just titeln på detta inlägg med det tar jag i en separat skrivning sen
Men det handlar om tjejor, bussar, norge och ångesten i allt det tillsammans ;D

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0