typ åtta veckor sen :o

hehe.
nu är jag här igen. efter en grov bloggtorka!
vad har hänt sen jag sist lämmnade er då? 
Jo det ska jag säga er. 
Jag fick äntligen min tjej från den norska arbetarklassen. hon är min nu och jag har fortfarnde efter en månad svårt att förstå att hon är min, och bara min<3

Så ja! hon sitter här nu i shorts och nu grå mysig tröja och ska snart fara hemmåt mot vålberg efter 3 dagar här i deje.
-
JUST DET! jag sa ju upp mig från jobbet som diskare också. Insåg att jag inte SKA stå i trånga blöta utrymmen. 
Jag ska vara snygg i skjorta och väst det är då jag är bäst ;D
Så nu ska man bara skicka iväg några CVn till diverse restauranger här i karlstad och börja jobba inom 2 veckor.
*Wish me good luck*

nu har jag sotat för mitt missöde. vi hörs mer ikväll då jag dänger upp ett feting inlägg mer detaljerat över vad som har hänt de senaste 2 månaderna 
(vet att mikaela avskyr detta men blir säker en skön rad om spelet BattleField 3 också ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0