Ni vet den där promenaden...

*hmpfh* den 11/11/11 så släpptes spelat The elder scrolls: skryim ut och jag skrev även ett blogg inlägg över hur glad och kär jag var i tjejen jag hade fått efter massiva distanser. 

Men de dagarna har seglat förbi som en avlslickat youghurt papper i vinden....*suck*
Jag anande inget de dagarna innan bomben släpptes. jag var glad, jag var sjuk, jag hade en grov saknad efter min andra hälft.
Så en mörk, kall, rå och regning kväll i november månad så kommer budet fram. 
'' Detta kommer inte fungera'' just efter att ha läst de fyra orden fick mig att nästan att implodera.
Krympa ihop, känna hot från allt i min omgivning, jag förstod inte att det var sant. 
Från att ha pratat ut en vecka innan allt rasade så kändes det bra. JAG SAKNADE HENNA OTROLIGT.
Men att undivka förkylning och inflamationer i stunder som dessa är som att hitta ''just den varan'' på elgiganten under mellandagsrean, så jag som väldigt sällan blir sängbunden fick faktiskt spendera ett stort antal timmar i både sängar och soffor (vet att det lät lite horigt men så är inte fallet ok) 
och inte ha chans till att träffa henne där ända uti vålberg. men då jag kännde mig kry nog för att faktiskt sätta mig på en av de ökända värmlandsbussarna så fick jag inte göra så heller, då det inte fanns något att återvända till vålberg för. 

Så det enda som var, var ju att hoppa i jeansen och börja gå den dära låååååånga promenaden man går för att känna att nånting går vidare. 
Med öronen fyllda med musik, så var det bara att traska genom gatorna här i deje. och att ta sig nånstans var fan i mig en tuff uppgift, då det var som att gå på botten av atlaten, segt, motståndskraftigt och ha ett perspektiv ur saltvatten gjorde inte ''the walk'' mycket lättare

vet att detta verkar töntigt av mig att skriva något sånt här på en blogg där ALLA kan se det. 
Men jag skriver inte denna blogg för att bli hörd, utan jag skriver för att inom några år kunna känna mig rörd över vad jag har gjort under dagarna av mitt liv. och kunna minnas tillbaka till de stunder jag haft.
Annalysera mitt sätt att skriva för att senare kunna förstå hur jag kände då. 
Så ni som läser, ni läser
Ni som inte orkar sätta ihop ord i några minuter kan spela Battlefield eller ta en kaffe med någon ni tycker om. 
Men försök att komma ihåg det om några små år




Kommentarer
Postat av: Anna-Zofia

Vet hur det där känns vännen.. det är rent utav förjävligt. Även fast vi har tappat kontakten så finns jag alltid här för dig, det ska du veta! <3

2011-11-26 @ 12:18:27
URL: http://heysugarmagazine.se/fuckingsatan
Postat av: Sabraiiina

vi umgås inte längre, och pratar inte så mycket heller. Men du ska veta att jag alltid finns om du behöver ses på en cigarett och bara ta en promenad genom deje med tankarna på annat!

2011-11-27 @ 16:46:11
Postat av: Sonny

Jag finns gubben <3

Du vet.. Skype, battlefield, hat och bittra skämt.

2011-11-28 @ 14:26:06
Postat av: Mli

Lyssnade på låten ovan medans jag läste detta ist. allt kändes så sad:( Du verkar redan ha folk ovan här som vill prata/umgås/osv så jag länkar en låt jag tycker är bra och hjälper. lyssnar på det jämt, mest när jag är glad. då blir den ju laddad med lycka. så när man lyssnar när man är sad blir man glad:)

here you go :

http://www.youtube.com/watch?v=PV78_FP9Y4A



<3

2011-11-29 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0