Korslådor och kaffe

Med bröder och Leo så drog vi upp vårat humör för vid tolvslaget så ryckte vi tag i våra korslådor (xbox 360)
för att spendera dom kommande 6 timmarna framför slagsmål, överkonsumtion av kaffe och en del vapen.

även någon fotboll där emellan, men jag hatar den sporten så jag skriver inte med det

Men medans dom spelade utan mig under någon minut så 
fick ju jag göra iordning något ätbart då jag kände att min mage kved som den lilla slav
den är i min kropp.
Så det blev några varma smörgåsar och kaffe på det *nomnomnom*
Men ja det blir fortfarande fler timmar av en massa fokus mot en sleten tv och starkt kaffe
Så med en massa förhoppningar på ''plus stats'' i Rainbow six: vegas 2 så lämnar jag nu detta inlägg
åt slumpen och tar mig ett bloss nu. 
Kommer två resterande bilder på hur våran okupation av mitt vardagsrum såg ut igår natt ;)


från korslådorna och nördarna från forsleden 2 
Trevlig natt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0