lite kortare

klippte mig för några timmar sen, blev inte så¨mkt kortare än några tummar.
but still, bitar av det bit för bit. precis som lego :)

Men nu har ju allt från studenten och arbetssökandet lugnat ner sig lite.
Inväntar vi midsommar och allsång i någon gammal loge. dat's it!
Men efter midsommar så har ju lönen kommit från Alfies har dock ingen direkt aning om hur flötigt det lönekuvertet kommer vara det enda jag vet att jag kan köpa mig någon limpa cigg och arvika biljett (joy)
men dock så kommer man inte långt på en diskares lön ;D

Sen över till något annat. JAG MÅSTE HA NYA KLÄDER!!"¤!"#¤!#C !
FU för min garderob. ser ut som något en rea-låda på hm har kräkts upp-.-

Och kamera vore gött!

brb ska kolla fräsch bild**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0