har jag hammnat rätt?

hej?
vet inte om jag kommit fel eller om jag hör hemma här.
Känner inte dirket igen mig. men det var ju trots allt någon månad sen jag satt och slog på tagenterna för att få något skrivet på bloggen.

Men iallafall. 
Nu är jag här, jag har tagit studenten, fixat jobb, växt fram en ny lugg och funderar på att sluta det jobbet jag tog efter studenten.
Så med hela 4 dagars ledighet jag får från arbetsplatsen utan kollektivavtal så har jag nog mer tid för att blogga och få upp denna stackars sate på benen igen

Som sagt mycket har hänt och mycket mer står i min väg då det bara har gått 7 dagar efter 13 år i skolslitet
Funderar över drömmar som tillkommer under sena nätter, blivit helt euforisk i In Flames nya album ''Sounds of a playground fading''

Skriver ett bättre ínlägg om exakt 30 min.
hei-do ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0