10 min sen

woah woah waooooh
sry blev försenad.
But still nu är jag här

Ville bara säga att leo gick upp precis. ganska destroyed. sådär förstörd man är efter att gått och lagt sig efter klockan 15:00
Så nu sitter han här topless och helt förvirrad över vart tiden tog vägen

Fick även en liten kul fråga av min bror på 7 år.
Han bad mig klippa honom i samma stuk som moi, herregud
Ska slipa saxen, tvätta håret och raka mig sen blir det klipping ''for the fiirst time in my liiiife''

Och nu över till något helt annat: dreamZ

Härom natten så drömde jag något som verkligen fick mig att fundera
Kysste en tjej i drömmen jag känner sen några år tillbaka
Men när jag vaknade upp och råkade tänka tillbaka på den drömmen blev helt förstenad,
Fattade inte hur just en sån dröm kunde kännas så ''for real'' att jag dan efteråt fortfarande var i samma sinnesstämming som jag var de 15 sekunderna i drömmen.
och hur bara en sån liten grej kan bita sig in i sitt kära huvud och gnata på om det som var och sudda ut den drömkännslan. Huvudet vill få det att tro att det var på riktigt.
Men icke, utan nu sitter jag här och tänker om och om de 15 sekunderna. Fattar inget
bai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0