L&L

Det är lördag. det är lov. Imorgon är det söndag och då bär det av till den lilla backen vi har här i deje, för några timmars snowboard olyckor och tobaksintag som heter duga ;D 

LÖRDAG! 
kvällen idag har väll inte bjudit på mer än popcorn, godis och raseri utbrott på xboxet då jag skriker på alla möjliga språk och hoppas att nån tar åt sig -.-

Har planer jag smidit sen 3 år tillbaks att så snarast kunna flytta till Karlstad, men jag har väll aldrig riktigt lyckats få tummen ur röven. Men nu blir det ändringar på det då jag och leo hittade en finfin trea på färjestad <3 Luvit

LOV!!!
Ja det är lov. hur tillbringar jag detta sista sportlov då? 
Snowboard incidenter? Dricka för pengar jag inte har? eller bara sitta hemma och glo film och faktiskt uppskata min lediga tid ^^
Men jag har godis och jag har skön soffa så det blir nog film i 7 dagar ^^ 
Och om det är nån där ute som vill dela många timmar framför mängder av dvder så skrik mitt namn. :3 

Ah nu blire en sleten rök och kolla vad alla gör en natt som denna ;D 
Püss heido
jag vet hur man leker i en tank :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0