Och jag som trodde det var onsdag..suck

varför har ingen sagt till mig att det är torsdag idag!
fick reda på det nu när jag av misstag råkade trycka upp kallendern på datorn :o
JAG HAR LEVT MIN DAG I EN LÖGN!

men trots onsdags bravader på en torsdag så har man lyckats rövat sig ut i minusgrader för att hämta upp sin lillebror på sju år (tror jag) från skolan, och den grabben envisades med att jag skulle bära på han blåa tefat när jag starkt rekomenderade att den kunde ligga kvar iskolan då han ändå ska tillbaka till lärandet och kyliga aktiviteter imorgon ._.
Men som den ideal-brodern jag är så fick jag grabba tag i den cikelformade plast biten med mina lovikavantar och börja våran färd hem till forsleden. 
Men under resans gång så började vi prata om just vintern, snön och den underbart varma julen som står i farstun men jag pratade med honom som om han vore en av mina vänner i 18 års åldern tills jag vred på min stela nacke och insåg att han var 126 cm lång och saknade en tand :o

Så då var det tillbaka till barnprat om skolmat och illdåd vid en bankomat.
Vi kände efter 240 meter att det inte var något kul alls att gå (som gabriel skulle sagt det)
Men som en medic under kulregn så dök min far upp i våran guldprydda volvo och plockade upp mig och min allt för blonde lillebror:3

DÄR ser ni vad jag har gjort idag. inte alls intresant, men jag fick med en del jävla ord från en tur till Dejeskolan. 
jag har skalat potatis.....också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0