Tända ljus och försenad lön

Sådär 6 timmar gjorda på alfies idag igen. 
Bara torsdag kvar sen är man ledig inför helgen och dess underbara bravader.

Så junkfesten står på schemat inför Lördagen, men innan dess så ska man försöka få ut lönen som kommer den 26;e (inte som det ska märker jag :s)
Fredag alltså, och då är man ju ledig, så då ska jag försöka få lite gjort. Pierca nosen, loota lite innan junkfesten och betala alla dessa räkor...räkningar mena jag!

(styckindelning)

slänger in random-no subject bild här då



den är allt äldre än min syster-dotters tänder måste jag säga er. 
Mr. Paperbag 08


skitsamma!
Så nu har leo iallafall hasat upp i MIN säng och lagt sig för att invänta torsdagen jobb inom hantverk och måleri,
Så medans han sover gott och drömmer sig bort sitter jag och lyssnar på Låten 50 hertz - Svält din son till lydnad
ganska skönt gung och värdelös text, men jag finner någon mening i låten trots att jag inte väger över 70 kilo och har en jobbig far (ska se om jag kan slänga upp den här då)
HOHO DET GICK! JAG ÄR KIIING IBLAND!!! 

Nej nu får jag ge mig. chitchat på facebook och kaffet kokar
vi hörs då jag lagt vantarna på en niz kamera











Du är fortfarande söt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0