jag är emot jordstöld!

tre bokstäver räcker h-a-h!
Vem i all världen försöker stjäla jord ifrån coop här i denna lilla trånga by?
Såg er allt! ni stod där på parkeringen klockan tio över tio och försökte spela neutrala! Men det är bara jag som är ute och ränner runt vårt lilla torg i deje. 
så du med vit 240 kan ju inse att det finns andra sätt att tjäna pengar på än att sälja jord och gödsel svart på gatan ;)

Men skit i dessa lowlife raggare och deras ekonomiska aspekter!
Kom in efter nån timme rullande på brädan, kändes gött att fara genom natten på en planka med fyra hjul.
Senare sitta flåsa som en 9 åring med 35 kilo övervikt, 
But its cool'' Så länge jag ser frän ut så spelar det ingen roll om jag måste skejta med respirator ^^

Och såhär tidigt en onsdags morgon eller sent en tisdags kväll (bestäm själv) så Lyssnar man på piano och någon trevlig kommentar sätter sig i mig 
så lämmnar jag er här nu till denna korta halv intreserade text 

Püss



den bilden är lite försenad då bloggen blev förstenad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0