Den norska arbetarklassen

Nu har ju skolan dragit igång för alla de som inte avnjöt studentens regniga dag i juni 
och då mina fyra inneboende bröder släpar sig ut genom dörren med tunga steg till både buss och cyckel så går jag med ett leende större än genmodierad banan och lägger mig nöjd och belåten efter sena nätter med både gaming och chatter med folk utanför sveriges gränser.

Och med det sagt ''JA'' datorn funkar nu som den ska! har en lite äldre nätagg i nu då men det fixar vi till lönen då man pungar ut för gött grafikkort och nätagg

And now back to me! 
Nu under 2-3 dar har jag och leo suttit klistrad på pinnstolar vid mitt middagsbord, och detta inte för att trycka i oss mängder utav mat och annat tuggbart, utan våra datorer sitter nu fastsvettsade här och bara tar plats, men det är lungt 10 timmar borderlands har väll ingen tagit skada av, aiight?
Nej och då man inte spelar eller väntar på loading screen så tabbar man snabbt över till facebook, där jag nu i några dagar har börjat pratar mer intensivt med just den tjejen som ryckte upp mig och bloggtorkan, hon jag en kväll random träffade på stan och bara satt och beklagade oss över skolledningen, randoms på facebook som addar en av no reason. 
Men hon är ju x-antal mil ifrån värmland så man får nöja sig med att ta facebooks djävulska chatt att hålla kontakten med.....
denna lördag blev fan ett jävla vägskäl ska jag säga er


ooh styckindelning :3
Pannorna kokar, lukten av potatisgratäng fyller rummet jag sitter i och medvetandet jag håller i. 
Jag steker i mina zebra byxor bryr mig inte om att jag ska jobba imorn utan jag tar 300 meter i taget och älskar dem för var och varran centimeter jag passerar<3

(den bilden är azm nuff said, cred till sara)

Nej nu ska jag väll säga hejdå och tänka ut nästa blogginlägg som kommer upp nångång efter maten<3

Sorry för grötig skrivning kommer lite mer artistisk skriving snart. 
Promise



btw du är så söt :3
Herrah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0