Natten delar ut sina goda stunder

Nattliv med Adam inatt. Spelar cod och konsumerar halstableter i mängder.
Väl inne på servern möts man av inget annat än massa p12or med Noobtubes, RPG virgins och akimbo negrer
Usch vad cod har förlorat sin charm med alla jävla ''handikapp'' som är inlagt i spelet. 

VILKEN JÄVLA SOLDAT FRÅN MELLAN ÖSTERN KAN SPRINGA RUNT MED 2 HAGELBÖSSOR OCH HOPPA, SPRINGA, DUCKA, LIGGA, ÄTA OCH DÖDA MED DET!! FUCK!!!
nej nu för jag av-ragea' mig xD

En cigg vore på sin plats nu känner jag :3 
En sista cigarett innan man sluter sina ögon, och sjunker in i en dvala hemskt likt en björn inför ide.
Men med torra läppar och tungt sinne kan man inte göra annat än att strunta i den komprimerade snabb dödande pinnen.
Utan man bara går och lägger sig och inväntar gryningens första strålar mot sina skitiga gardiner

Kul med cigg ^^
Går nog och lägger mig nu

Sov gott era hantverk <3

Kommentarer
Postat av: mliiiii

har tänkt på en grejj. du borde skriva en bok

2010-09-17 @ 18:54:42
URL: http://YOUKNOWMYBLOG.cool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0