Dags för en U-sväng

Nu har jag kommit på att mitt liv behöver en förändring.
Letar jobb, eget bo, nya skor.
Ska 
ju klippa mig på måndag eller tisdag, kort blir det typ såhär isåfall

Bortse från balleater käken då ^^


Nej men sen är det så att jag har räkningar som bara trillar in i mitt glada liv och trycker som avföring under förstoppning. Är ganska ganska ekonomiskt oberoende dock, men inte kul med räkningar :S 
sen är det ju inte kul att betala räkningar på en telefon som inte funkar heller xD men det fixar sig
Ska prata med halebop efter inlägget här och kolla om det går på garantin då en kille som jag och min allt för stora bak krossar en LCD display på en Nokia ;D



Nej men nu går jag nog ut och fotar lite höst tror jag ;D  vi hörs mina kardborrbands försedda kompisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0