Önskelista och killar med dreads

Vet inte om det ens är värt att gå och lägga sig -.-''
Känner för att sitta uppe hela natten och bara äta bröööd

Nej jag orkar nog fan inte. borde duscha? 
Men klockan är ju snart 2 :S 

*implus* FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ SPOTIFY REKLAM! >__< 
Bara en jävla massa tjat om vad man kan få om man äger spotify. 

JAG HAR HAFT DET MUSIK STREAMADE PROGRAMMET I 1 ÅR NU! JAG VET VAD JAG HAR, INTE HAR, OCH KAN FÅ!
''spotify open'' JAG BRYR MIG INTE! 

google snälla köp upp spotify <3



Nej jag måste lite grejer nu! scavange hunt någon?

-Requierment-
  • jobb
  • pengar (5 000 - 10 000)
  • tatuering
  • kläder
  • skidor
  • mer pengar
  • ny säng
  • lägenhet
  • SKOR!11"¤"#
  • men kommentarer <3
  • PS
  • headset, mus, tagentbord och ny hårddisk
  • jacka
  • Ny piercing i näsan ^^
  • *hämtar andan*
  • Ny phone
  • inga räknigar
  • nån som ger mig spotify premium
  • körkort
  • ÄNNU MERA PENGAR!1112!"¤!¤!%&/"(#!23471


Lite cod blir det nu. Kanske APDEJTAR önskelistan sen igen :3  

Hejdå urverk <3
(bild från In flames spelningen ARVIKA 2010)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0