Genom snö och slask

Genom snö, slask och någon regnskur är jag tillbaka, tillbaka för att överösa er med mitt otroligt seriösa liv, med allt från ank jakt till spotify reklam och dylikt,
Så varför fega jag ur från denna livstil många kallar bloggande? Jo datorer och psykiskt välmående bara krascha, skolan fick mig inte på bättre humör,Med alla praktik platser, och omprov.
Men jag lyckades slå mig ur det ändlösa träsket och fick mitt liv i medvind igen.
Så nu sitter jag här i det centrala Hallsberg i ett tåg påväg till världsmetropolen STHLM för vissa upp mig en sista ggn innan jag kommer in i TV-rutan
Men jag har väll inte så mkt att säga om mitt förflutna, för det har hänt en massa fram till denna dag, den 26 maj 2010.
Så ni får nöja er med detta så skriver jag väll något mer efter jag varit till bistron och köpt mig någon vår-varm mat av något slag

Au revoir /? David

Kommentarer
Postat av: anna

jävlurs så snygg du är<3 hoppas allt går som det ska idag! love you darling!<33

2010-05-26 @ 15:44:17
Postat av: anna

jävlurns så snygg du är<3 hoppas allt går som det ska idag! love you darling!<33

2010-05-26 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0