sommar, sol och spyor ;D

Onsdag idag, och denna dag inleds med vaknande av gorillaz låt klockan kvart över sex, som senare förflyttar mig ner till köket för en alldaglig morgon cigg och mörk kopp kaffe ;D 

Nej men morgonen flyter på som vilken morgon som helst och jag möts av Leos glädje spruckna ögon i dörren på mitt vita hus :)
Jag, Adam och Leo beger oss till en busshållplats belägen vid en nerlagd vårdcentral
Bussen kommer, vi åker med den
Jag bestämde mig för att ditcha skolan och ta nästa buss hem för att ägna min lediga tid till studerande
Men ty jag en bra vän till Leo, får allt sitta kvar i stan en stund till för han inte ville gå ensam till skolan, så jag följde honom till john bauer
Sen bussen hem blev, där jag möter adam och vi tjatar om allt mellan säten och lakan ;D 
så vi har tillbringat denna förmiddag ute i solen med en och annan spya som våran bror jacob stod för :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0