Ett losermeal och ett par hörlurar tack

Idag är en sån dag då ångesten och deprisionen avtar sakta ;)
Tar sig en tur till vår kära stad Karlstad. och köper mig ett par nya hörlurar (för dom andra ville inte vara med mig och mina äventyr längre)



Sen gick man runt i stan och kände sig bara så snygg och odödlig som man alltid gör när man lyssnar på bra musik och röker
*enbart coola kids och jag röker*
Nej så jag tog trean ut till rud och hälsa på min syster, för att jag tänker landa här några dar och sen sväva tillbaka till ''bruket'' deje :)
Så nu sitter jag och min kortare syster i henneslägenhet och väntar på lite vin (eller ja nått i den stilen)

Och bara så du vet. Det är faktiskt bara du.

Hejdå och auf vidersien (stavar som det låter typ lite ^^)

Kommentarer
Postat av: über ninja

jag vet.... det är alltid bara jag... i hela världen... coolast.... alltid... bara jag... vet att det var det du menade... undermedvetet

2010-08-19 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0